leuanveto

Tarvitset tätä ohjelmaa varten: leuanvetotangon, säädettävän leuanvetotangon

ALOITTELIJAN LEUANVETO-OHJELMA, 6 VIDEOTA

Tavoite: 1 leuka

Tällä ohjelmalla on saanut sadat ihmiset ensimmäisen leukansa, niin naiset kuin miehetkin. Tämä ohjelma on se ihan ensimmäinen askel, tästä leuanveto alkaa.

Käyn ohjelmassa läpi oikean tekniikan, näytän miten teet voimaa ja miten suoritat ohjelmaa. Treenaat leuanvetoa kahdesti viikossa. Ohjelma sopii täysin vasta-aloittelijalle, joka ei ole koskaan tehnyt tai saanut leukaa.

Ohjelma keskittyy nostamaan voimaa riittävästi ensimmäistä leukaa varten. Kesto 9 viikkoa.

Tarvitset tätä ohjelmaa varten: leuanvetotangon, dippivyön, lisäpainoja

PERUSVETÄJIEN LEUANVETO-OHJELMA

Tavoite: +10 leukaa

Tämä leuanveto-ohjelma on suunnattu sellaisille, jotka saavat vedetty 1-5 leukaa. Tämän ohjelman avulla olen saanut naiset kuin miehetkin vetämään yli 10 leukaa. Osa on lähtenyt jopa nollasta.

Ohjelma kestää 8 viikkoa ja treenaat leukaa kahdesti viikossa.

Tarvitset tätä ohjelmaa varten: leuanvetotangon, dippivyön, lisäpainoja 

EDISTYNEIDEN LEUANVETO-OHJELMA

Tavoite: +20 leukaa

Jos himoitset vetäväsi yli 20, 30 tai 40 leukaa, silloin tämä ohjelma on valintasi. Edistyneiden ohjelma on suunnattu tosiharrastajille, jotka elävät leuanvedosta. Tässä ohjelmassa leukaa treenataan kolmesti viikossa ja volyymiä tulee paljon.

Käytin tätä ohjelmaa osallistuessani leuanvedon SM-kisoihin loppuvuodesta 2021. Tein ennätykseni ja toin mitalin kotiin.

laihdutus ja rasvanpoltto

Tarvitset tätä ohjelmaa varten: naiset 5kg käsipainot ja 8kg kahvakuula, miehet 10kg käsipainot sekä 12kg kahvakuula, jakkara, matto

BOOTCAMP ALOITTELIJA

Tavoite: laihdutus, kunnon kohotus

Bootcamp Aloittelija on ollut vuosien saatossa supertehokas muuttamaan ihmisten kehonkoostumusta, kuntoa sekä voimaa.

Bootcamp Aloittelija on suunnattu henkilölle, joka ei ole liikkunut pitkään aikaan. Kunto on kenties päässyt rapistumaan ja hyvinvointi heikentymään. Ehkäpä ylipaino myös haittaa elämää.

Tämä versio on suunnattu huonokuntoiselle ja sisältää helpotetut liikkeet. Elina tekee kaikki treenit malliksi ja Markku valmentaa. Kaikki tapahtuu reaaliajassa ja treenit ovat ilman editointia. Näytämme kaiken ilman toista ottoa.

Bootcamp Aloittelija kestää 6 viikkoa ja sisältää treenit ma-pe sekä ohjeistukset välipäiville. Ohjelmointi seuraa hyväksi havaittua kaavaa.

Tarvitset tätä ohjelmaa varten: kuntosali

ANTIIKIN PATSAS, 44 VIDEOTA

Tavoite: raju laihdutus

Käytin tätä ohjelmaa itseeni kun halusin päästä kuntoon massakauden jälkeen 2016. Tein ”personal trainer” toimeksiannon itselleni joulukuussa 2016.

Antiikin Patsas oli tehokas, elin tätä ohjelmaa koko 2017. Halusin luoda kattavan verkkovalmennuksen, jolla jokainen laihtuisi erittäin tehokkaasti. Teho perustuu pätkäpaastoon ja nousujohteiseen treenaamiseen.

Ohjelma sisältää pätkäpaaston ravintovalmennuksen sekä 9 viikon nousujohteiset treenit. Minä teen kaikki treenit malliksi, kutsun sinut mukaani. Näet myös mitä söin ja miten säädin kalorit.

2022 lähtien Antiikin Patsas on jälleen saatavilla tauon jälkeen.

testosteroni

TESTOMIEHEN TESTOSTERONIVALMENNUS

Tavoite: alhaisen testotason korjaus

Testomiehen testosteronivalmennus on suunnattu kaikille miehille, jotka kärsivät alhaisesta testosteronitasosta.

Testomies käy läpi miksi testosteronisi on laskenut ja miten se korjataan luonnollisin keinoin, ilman lääkäreitä, ilman piikkejä ja ilman lääkkeitä. Hormonitoiminnan optimointi tapahtuu muokkaamalla elämäntyyliä hormoniystävälliseksi.

Valmennus lähtee ajatuksesta: ”JOKAISELLA MIEHELLÄ TULISI OLLA LUONNOLLISESTI KORKEAT TESTOSTERONITASOT!”

Valmennus sisältää toimintasuunnitelman, joka perustuu Markun omaan henkilökohtaiseen kokemukseen vuoden ajalta. Testotasot nostettiin alle viitearvoista kolminkertaiseksi tällä protokollalla. Lisätietoa tulossa helmikuussa 2022.